کوله پشتی یک مسافر

حرفهایی در این کوله پشتی دارم که شاید در این سفر به دردتان بخورد

کوله پشتی یک مسافر

حرفهایی در این کوله پشتی دارم که شاید در این سفر به دردتان بخورد

در این وبلاگ گفتار ما از سبک زندگی مسایل اعتقادی اجتماعی شرعی سیاسی مسایل روز نقد مسیولین و... خواهد بود

آخرین مطالب

چرا من پیامبر نشدم

شبهه:

 شاید به ذهن همه ما یکبار هم که شده آمده باشد که چرا ما پیامبر و امام نشدیم؟ آیا این ظلم نیست که خدا به کسی پیامبری عطا می کند و به دیگری نه؟؟

پاسخ:

اگر شما به عنوان صاحب یک کارخانه به فردی منصب مدیر عاملی و به دیگری کارگری در قسمت خاصی را محول کردید از آن مدیر عامل انتظار صد برابر بیشتر از کارگر را دارید. در مورد انتخاب پیامبر هم چنین است. اگر خدا رسول اکرم (صل الله علیه وآله) و انبیاء دیگر را به عنوان پیامبر انتخاب کرد به اندازه این ظرفیت از او انتظار دارد. نماز شب را هم به پیامبر اسلام واجب می کند. از او انتظار دارد حتی فکر گناه را هم نکند. حضرت یونس یک هفته زودتر از قوم خود بیرون رفت که این کارش ترک اولی بود ولی به خاطر این ترک اولی در شکم آن ماهی بزرگ حبس شد و همچنین در مورد حضرت آدم که خوردن از درخت ممنوعه باعث از بهشت اخراج شده و چهل سال  توبه کند تا توبه او پذیرفته شود. در عین حال ما که پیامبر نیستیم هر چقدر هم گناه کرده باشیم با یک توبه وپشیمانی واقعی همه گناهانمان بخشیده خواهد شد. حال کسی که می گوید: چرا خدا مرا پیامبر و یا امام قرار نداد آیا حداقل به اندازه نه معصومین بلکه به اندازه یکی از یاران صالح پیامبر مثل ابوذر و سلمان برای خدا بندگی کرده است؟؟

حالا با تمام باور می گوییم.

پیامبر عزیزتر از جان  مبعث بحقت بر همه مسلمین مبارک باد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی